dinsdag 28 februari 2012

Paardrijden


Het is vakantie en wij zijn lekker een weekje vrij. Tijd om leuke dingen te doen maar ook om klussen in huis aan te pakken. Je kent het wel. Ik heb niet veel tijd om te bloggen deze week.

Op dinsdag ga ik altijd een uurtje paardrijden. Normaal ga ik alleen, maar omdat Harry vrij is kan hij mee gaan kijken en hij kan eens een foto maken van vrouw en paard. Iets wat jezelf niet kan als je op het paard zit.



Hier zie je Bart het paard waar ik 1x in de week op rij. Een beestje met een geheel eigen karakter, lekker eigenwijs (heel herkenbaar voor mij) en een tikkeltje lui (mij totaal onbekend).

Ik rij zelfstandig maar heb moeite met het aansporen van het paard. Daarom loopt er een medewerker/ stagiaire mee om Bart aan de gang te houden.

De combinatie sportief bezig zijn en dieren is geweldig. Als jong meisje vond ik paarden helemaal niet leuk.Ik was zelfs bang voor paarden, koeien en eigenlijk alles wat groter was als een hond. Ik ben op later leeftijd begonnen met paardrijden omdat ik iets totaal anders wou gaan doen. Ik rij nog geen 2 jaar maar hoop dat ik dit tot in lengte van dagen mag blijven doen. Zo zie je maar je bent nooit te oud om iets nieuws te proberen.


"I'm a poor, lonesome cowboy
 jippie, jippie, jee,

Lieve groet, dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.