vrijdag 12 oktober 2012

Photo Challenge op Vrijdag

Vandaag een foto van het ontbijt. de opdracht van deze week.
 
Mijn ontbijt bestaat uit een kop koffie en twee crackers met kaas en chocolade hagelslag of jam. Niet heel veel bijzonders dus. En ik eet het meestal op voor de tv waar ik dan het nieuws op kijk. Zo ben ik weer op de hoogte van het wereld gebeuren en het weer in Nederland.
 


Ik ben benieuwd naar jullie ontbijt en of die van jullie net zo als die van mij zeer bescheiden zijn of heel uitgebreid of misschien wel alleen uit koffie of thee bestaat !!! We zullen het zien als je hieronder je linkje toevoegt..

Voor volgende week vrijdag de 19de heb ik de volgende opdracht: een DEUR !!!
Heel veel suc6 met fotograferen en alvast een goed weekend.


12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen...wat een lekker ontbijtje heb jij.
    ik zie hagelslag dat eet ik als ik niet aan de lijn ben ook maar dan op beschuit.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er bestaat ook chocolade hagelslag met minder suiker. Is iets beter voor de lijn en net zo lekker.

      Verwijderen
  2. Oo, heerlijk, crackers met kaas!! Da's ook een favoriet hier !! Fijn weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker ontbijtje heb je Dinah, ik hou het meestal op een kommetje muesli.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker uit. Hier yoghurt met kiwi. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er over heerlijk uit dinah, deze week doe ik niet mee heb eigenlijk de hele week nog geen ontbijt op.
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee.. net of ik mijn eigen ontbijtje zie liggen ;)! Ook hier altijd twee crackers, eentje met hageltjes en eentje met zelfgemaakte jam.. jammie! Kopje koffie er bij en mijn dag kan beginnen! Leuk initiatief Dinah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ontbijtje is inmiddels al op maar ziet er lekker uit ,zag je al bij mij langs komen gezellig ,wat een verschillen hè ,grappig wat het weer teweeg brengt op naar de deur van volgende week Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al surfend kom ikmook bij jou! Gezellig en het lijkt me leuk om mee te doen op vrijdag met..... Warme groet, BB

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had hem vanmorgen geplaatst maar vergeten te linken op jou site,dom,dom...nu kan het niet meer!helaas pindakaas denk ik dan voor mij;-)

    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/10/photo-challenge-on-friday-ontbijt.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gek he,, ik ben ook zomaar mijn linkjes kwijt. Volgende week weer een kans. Ik heb wel even bij je gekeken goed dat je even je eigen linkje hier boven hebt gezet.


      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.