vrijdag 13 september 2013

photo callenge op vrijdag

Het is vrijdag de 13 de.
Een dag om even goed op te letten.
Loop maar niet onder ladders door en het tegen komen van
een zwarte kat is op deze dag al helemaal uit den boze.
Natuurlijk geloven we deze onzin niet en gaan we gewoon onze gang vandaag.
Maar: het zet je toch  aan het denken als je vliegtuigstoel nummer 13 hebt of
met de lift naar verdieping nr 13 moet. Toch!!!!

Vandaag de opdracht vrijdag de 13de.
Door mijn verjaardag en al de bezigheden daar omtrent had ik weinig tijd om
een foto te maken maaaaar gelukkig had ik nog een mooie.
Hier in Twente zijn ze namelijk doodsbenauwd voor Witte Wieven.

 Heb je ook een foto om te delen dan kan je die hieronder linken.


Voor volgende week vrijdag de 20 ste is de opdracht 
Begin van de herfst. 
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties. Ik heb een leuke dag gehad en in het weekend vier ik gewoon nog even verder...

5 opmerkingen:

  1. Moet nog even inlopen maar probeer zeker volgende week mee te doen ,leuk weer gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja ik zag het ook ineens. Maar is het niet zo dat de 13de verdieping niet bestaat???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, maar er zijn wel hotels waar kamer nr13 niet bestaat......

      Verwijderen
  3. Ha,ha,ha....ik geloof hier ook niet in....jij weet mijn straatnaam Dinah EN mijn huisnummer....13!Nou ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld in onze voorgaande 'stekkies'als in dit huis!Vast dankzij de combinatie van de straatnaam met het huisnummer,hi,hi....houdt elkaar mooi in het evenwicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.