vrijdag 11 oktober 2013

Photo Challenge op vrijdag

Vandaag alweer vrijdag wat gaan de dagen toch snel voorbij.
Vorige week was het dierendag en vroeg ik je een foto te maken van een dier. Ik heb natuurlijk Wessel maar dat lag wel weer heel erg voor de hand dus heb ik een foto gemaakt van een mees die hier regelmatig tussen de violen op zoek zijn naar iets eetbaars. Nog even en het is tijd om weer mezenbollen op te hangen.

Ik moet even een paar weken overslaan omdat we er lekker tussen uit gaan met zijn tweeën. 
Het is herfstvakantie en misschien is dat wel een leuk onderwerp om te fotograferen voor
vrijdag 1 november.

Heb je een leuke foto van een dier link je foto dan hieronder.

Ik wens jullie een fijne herfstvakantie toe en tot gauw.



8 opmerkingen:

  1. Heerlijk, er met z'n tweeën even op uit!
    Gezellig en geniet ze maar ...
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie, veel plezier!
    Ik ga er ook even tussenuit, lekker naar het mooie... Twente! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier geniet er lekker van..en helaas heb ik geen tijd voor je fotochallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er van. En oh erg het is me weer ontschoten ,maar komt wel weer ,gr marloeskretief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet straks van het lekker tussenuit zijn! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.