vrijdag 22 november 2013

Photo challenge op vrijdag Sint sfeerlicht.

Vandaag in de challenge:

De Sint is in het land.
Ik heb van een aantal weckpotten die ik bij de kringloop gekocht heb en een aantal printjes van pinterest twee leuke lichten met een sinterklaas sfeer.

Heel eenvoudig om te maken en het staat heel erg leuk.
Je vind de plaatjes op mijn pinterest bij printabels.

Uitprinten en uitknippen en dan opplakken met een beetje lijm. Ik heb nog een randje met tape aan de onderkant gemaakt. Een theelichtje er in en je Sint lichtje is klaar.

Op mijn pinterest vind je nog meer leuke sint printabels voor oa sint labels,Silhouet Sint en Piet en nog meer. Pinterest staat vol met leuke ideeën voor de komende feestdagen. 

Nog meer leuke Sint en Piet printabels en andere leuke ideeen voor het heerlijke avondje vind je hier op mijn pinterest bord SINTERKLAAS

 Heb je ook een leuke foto van Sint in het land dan kan je hem hieronder plaatsen.
De opdracht voor volgende week is Nog even HERFST.



25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg, heel sfeervol!
    Knap dat je dat zelf hebt uitgeknipt, dat moet een priegelwerk geweest zijn.

    Fijn weekend,
    groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat valt mee hoor Herriet. Je knipt alleen de buitenkant er af, de ramen enz. zijn wit maar dat zie je niet als je er een lichtje in brand. Het licht valt gewoon door het witte papier ( niet te dik papier gebruiken)

      Verwijderen
  2. Mooi echt Sint sferen ik heb ons kleine sintje nog maar is even in beeld lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaarsjes zijn het geworden. Sint zal dit huisje nu zeker niet overslaan.....hihi
    Fijn weekend.

    groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat mooi meis! Chique Sinterklaas vieren zo!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Dinah! Zo rijdt Sint jullie huisje ook niet voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super leuk en gezellig staat het. Zo kom je nog eens op ideeën om te maken, stukken leuker dan gekochte dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke gezellige theelichthouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, maar ik vier helaas sint maarten dus die is al weer weg :( mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er heel gezellie uit..nou als de sint nu niet langs komt ..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geen sint foto hier.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    maak wel een foto voor volgende week.. de tuin staat nog mooi in vergane gloriekleuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf idee!!!! Wij doen op zich niet echt meer iets bijzonders met Sinterklaas, behalve lekker samen eten en een aardigheidje, maar dit ga ik zeker opzoeken en maken! Dank voor het leuke idee Dinah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super idee, dit ga ik ook is uit proberen.
    mooie foto's.
    Groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja heel cool!! Ik had het ook gespot en leek me ook een goeie voor op t werk, het knippen is wel een precies klusje he..na een paar Sintjes kon ik ze niet meer zien hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hoeft echt niet zo heel precies als je er gewoon leuk een randje omheen knipt is het ook mooi.

      Verwijderen
  14. Oh wat leuk! De gezelligheid spat eraf, de Sint loopt vast niet voorbij nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee die sinterklaaslichtjes !

    Ga eens proberen volgende keer weer mee te doen :)

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk!! Zie om me heen steeds meer mensen ook zonder kinderen die sint decoratie gebruiken en net als met kerst met lichtjes hun huis versieren leuke en gezellige trand!! Dan is dit een super leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk!! Zie om me heen steeds meer mensen ook zonder kinderen die sint decoratie gebruiken en net als met kerst met lichtjes hun huis versieren leuke en gezellige trand!! Dan is dit een super leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dat linkse "grachtenpandrijtje" superschattig, maar die zie ik als printable alleen in een ovale vorm... hoe heb jij ze recht gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga even voor je kijken....

      Verwijderen
    2. Ik heb de afbeelding uit het ovaal geknipt en opgeplakt. Als je het groot genoeg print dan kan dat prima. Helemaal recht krijg je het toch niet aan de onderkant. Er is wel een rechte (bijna gelijke) afbeelding die vind je hier. https://www.pinterest.com/pin/466333736395386886/

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.