vrijdag 29 november 2013

Photo Challenge op Vrijdag

vandaag een foto van de herfst. Het wordt nu toch echt bijna winter en omdat het nu vaker vriest vallen de bladeren wel massaal uit de bomen. Nog even en de witte vlokken vallen weer uit de lucht. Hier zijn zo nu en dan de mensen de ramen al aan het schoon krabben.  Omdat ik nog steeds flink verkouden ben en het me in de rug en zij is geschoten tijdens een niesaanval heb ik mijn man gevraagd om een mooie foto te maken en die kwam met een aantal foto's terug waarvan ik een aantal zo leuk vond dat ik ze ga plaatsen.


 Wessel was natuurlijk ook mee naar het park en had veel interesse voor de schapen en de schapen voor hem want ze zaten met de neusjes tegen elkaar, zo lief...


















Heb je ook een mooie herfst foto en wil je die met ons delen link hem dan hieronder.
De opdracht voor volgende week is een cadeau!!!

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!
    Heel veel sterkte met de griep en vooral met de rug en zij, zoiets is heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, beterschap! Je man heeft goed zijn best gedaan voor jou hoor, de foto's zijn mooi geworden :)
    Die met hondje en schapen is erg lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fotoos hoor!
    en beterschap gewenst.. ik moet even nieuwe batterijen halen en dan maak ik fotoos van mijn herfst tuin.. hahaah die zullen meer depri zijn denk ik dan de bovenstaande fotoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai pijnlijk. Beterschap!! Je man heeft het prima gedaan samen met Wessel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.