vrijdag 20 december 2013

Photo Challenge op vrijdag.

Voorlopig even de laatste Photo Challenge op vrijdag.
Misschien verzin ik wel iets anders met foto's want dat blijft toch wel een grote hobby van mij, het maken van leuke foto's. De opdracht was eind van het jaar, kerst. Ik laat jullie mijn enorme kerstboom zien ;-) Hij is nog geen meter hoog heeft rode,paarse, roze ballen, zeg maar alles wat enigszins rood is. Een vogeltje in de top en lekker ouderwetse lampjes die je uit kan draaien en dan maakten wij er een spelletje van als kinderen welke lamp los zat. Had je het goed dan mocht je nog een keer, werd het geraden dan mocht die een lampje losdraaien. De kerstboom zat al in een mand, hoe gemakkelijk wil je het hebben. Ik ben licht allergies voor kerstbomen dus ik kom er zo weinig als mogelijk aan maar een echte boom gaat toch boven een kunstkerstboom.

 


Heb je ook een leuke kerst of oud en nieuw foto deel hem dan hieronder.


Dan wens ik iedereen hele fijne kerstdagen toe.



7 opmerkingen:

  1. Een sfeervolle kerstboom, zo gezellig!
    Ik wens jou en je familie een vreugdevolle Kerst
    en een gelukkig, gezond en creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke boom ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige boom ! De photo challenge op vrijdag was leuk.
    Fijne feestdagen,
    Martine
    Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klein maar fijn!
    Ik vind 'm heel mooi.
    Voor jou ook fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig boompje.. het hoeft geen 2 meter te zijn om kerstsferen te verspreiden!!
    ik heb een foto toegevoegd van mijn kerstgebeuren.. ik heb helemaal geen boom.. alleen de kerstmuisjes in de vensterbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die kerstboom. En de rest van de tafel in kerstsfeer.
    Ik merk wel wat je gaat doen in de toekomt met de Photo Challenge en of ik daar weer aan mee ga doen.

    Hele fijne kerstdagen en een goed 2014!

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en die lampjes herken ik nog van vroeger haha!
    Hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.