woensdag 29 oktober 2014

Verwennen...

Nostalgische haken: Susan Cropper
Soms moet dat gewoon.
Ik heb twee boeken gekocht over haken.
Een boekje met leuke kleine haakwerkjes: sleutelhangers
En een boek met nostalgische haakprojecten.
Geweldig boek alleen al om door te bladeren.

Annemarie Ars: Sleutelhangers haken
Die jurk die er in staat is zo mooi maar er staat ook een lief vestje in en dingetjes voor in huis ed. Genoeg inspiratie en patronen er bij, dat is ook wel fijn. Er is inmiddels een deel twee. Ze schreef ook twee boeken over breien, ook erg mooi.

Het boekje van Annemarie heeft al drie opvolgers die bij velen wel bekend zijn: Dieren hangers haken, geluks- poppetjes en grappige geluks- poppetjes haken.

Voorlopig ben ik nog druk met een doodskopsjaal voor een vriendin haar dochter en als doe klaar is dan zal ik een nieuw project uitzoeken om te maken. Eerst maar eens lekker op de bank de boekjes door nemen.

Hebben jullie trouwens die kransen al gezien of voorbij zien komen die bekleed zijn met wol van de zeeman?
zo mooi dat ik daar ook een van wil gaan maken. Komende week maar weer gaan shoppen voor wol en strokransen bij de Action.

Je leest het al, genoeg te doen en natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden.





4 opmerkingen:

  1. heerlijk, zulke mooie boeken! Duizend-en-één keer doorbladeren en telkens nieuwe ideeën en wensen ontdekken.... Geniet er maar van! Welke kransen bedoel je Dinah? ik geloof dat ik niet helemaal mee ben :-)
    nog een fijn dagje
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen ga ik de spullen daar voor halen en zal ik het resultaat laten zien met alle ins en outs er bij... :-)

      Verwijderen
  2. Twee blogberichten op één dag, wow...
    Maar dat zijn leuke boekjes Dinah, oh.. schattig jurkje ..., maar daar heb ik het postuur niet meer voor helaas...
    Heerlijk zulke boeken om van alles uit te kunnen kiezen en te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.