donderdag 27 november 2014

Winnen.

Omdat de Sint bijna jarig is leek het me leuk om iets weg te geven.
Zeg maar iets voor in je schoen.
Niet een enorm cadeau maar een kadootje.

Moet je er wat voor doen?
Nee hoor.
Maar ik vind het wel leuk als je eens een kijkje gaat nemen op mijn nieuwe blog.
http://ikhebeenmes.blogspot.nl/
Een heel persoonlijke blog.

Laat je een reactie achter als je dit kleinigheidje wilt winnen?
Mag hier of op mijn andere blog.
5 december ga ik het verloten.

Wat is het: een zelfmaak pakket voor een ketting met een groot hart. Vilt, kralen touw alles zit er bij om het te maken.



Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten wat haken betreft, mocht je dat denken na al die fotografieberichten. Ik heb iets moois gehaakt maar tja, ook dat is een verrassing voor iemand dus kan ik daar nu helaas niks van laten zien. Jammer is dat toch.....
Het komt wel want nu ben ik niet vergeten om er foto's van te maken.
Ik ga nog iets maken uit het boek wat ik laatst gekocht heb. Hier schreef ik daar al over.
en de kerst komt er aan en ik heb al flink ingeslagen om het extra gezellig te maken.
Een diy kerststukje maken misschien?? Wie weet.

Ik ga ook nog verder met het ontdekken van mijn camera, genoeg te beleven dus.


10 opmerkingen:

  1. Ik doe heel graag mee!! Dol om harten dus zo'n prachtige ketting maak je mij heel blij mee :) en nu maar duimen! Ik ga even een kijkje nemen op je andere blog.

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe lekker gezellig mee wat een leuke give away. oh dat hart ziet er zo leuk uit
    ik ga eens piepen naar jouw ander blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets winnen is altijd leuk, maar al helemaal een zelfmaakpakketje,
    dus ja, ik doe heel graag mee.
    Ga nu snel je andere blog opzoeken.
    Groet, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je andere blog had ik een tijdje geleden al eens bekeken. Pittig hoor! Ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag meedoen om deze voor m'n dochter te winnen. Helemaal haar kleurtjes.
    'k Heb net je persoonlijke blog gelezen. Heel interessant. Ik ben volger geworden, maar ik kan niet beloven dat ik alles lees. Soms wil ik helemaal niets lezen over ziektes e.d. doordat ik zelf ziek ben (geen MS). Dan word ik zo boos dat er zo veel mensen moeten afzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou graag mee willen doen. Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je andere blog net gelezen. Pooooh tis niet niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou ook graag meedoen en ga nu een kijkje nemen op je andere blog
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ik doe ook mee! Gr.Jennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.