donderdag 1 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar.

Gisteravond om 12 uur stond mijn camera klaar om foto's te gaan maken van het vuurwerk. Ik hebmijn camera op een statief gezet want de meeste fotos heb ik gemaakt met een sluitertijd van meer dan 3 seconden en die kun je eigenlijk niet zelf zo lang stilhouden.
Als je het diafragma voor de scherpte in de verte hoog insteld F 11 en de iso laag 100 krijg je mooie foto's. Ik heb de foto's wel iets nabewerkt.






Voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2015 vol creatieviteit en gezelligheid.


7 opmerkingen:

  1. Ook jij alle goeds voor het nieuwe jaar toegewenst!~
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Ik moest terugdenken aan vorig jaar toen ik een verlichte toren wilde fotograferen. Dat lukte dus echt niet ... Zo wazig ... Maar als de gelegenheid zich weer eens voor doet, dan ga ik met je tips aan de slag!
    Ik heb geen statief, maar ik probeer wel een steun voor m'n armen te vinden...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gelukkig nieuwjaar en je foto's zijn prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook een fantastisch 2015!
    Wat een bijzondere foto's heb je gemaakt. Ik vind de laatste het mooist, dat lijkt wel een heel kunstzinnige plant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie foto's! Dat heb je hem maar weer even mooi gefikst met je toestel. Have fun ermee en een fantastisch 2015 lieverd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt!
    Een fantastisch, liefdevol en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.