vrijdag 25 september 2015

500 ste bericht + give away.


Jahaaaa, 500 berichten in nog geen 4 jaar tijd heb ik gedeeld die dan ook bijna 400.000 x zijn bekeken. En zo zijn er nog meer statistische gegevens waar ik jullie niet mee wil vermoeien en die er volgens mij ook niet zo toe doen. toch!!
Een ding is zeker jullie zijn nog niet van mij af.

I LOVE TO BE A BLOGGER!!


Om het feestje compleet te maken organiseer ik een give away.
Ik heb een aantal armbanden gemaakt zie foto's.
Vind je de armbanden mooi en zou je wel z'n handgemaakte armband van mij willen krijgen laat dan een berichtje achter,, hier onder of op facebook.

Je kan kiezen uit een blauw/groen/wit met blauwe knopen = Oceaan button armband of
de roze/lila/perzik met paars/blauwe knopen = Rose button armband.





Graag bij je reactie vermelden welke armband jij graag zou willen winnen.
Delen en anderen op de hoogte brengen van mijn give-away mag altijd.
Mijn volger worden op blogloving of via Google zou leuk zijn, en dan mis je geen enkel bericht meer.
Maar voel je tot niets verplicht.


Je kan uit onderstaande setjes kiezen. Op 9 Oktober maak ik de winnaar bekend.
De armband wordt speciaal voor jou gemaakt en komt dan zo snel als mogelijk naar je toe..
Win je niet dan laat ik je zien hoe je zelf z'n button armband kunt maken in een foto DIY.





17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dinah! 500 berichtjes, dat doe ik je voorlopig niet na. Druk, druk, druk en weinig inspiratie. Nou ja das niet helemaal waar. Er is inspiratie genoeg maar het komt gewoon niet uit mijn handen. Die armbandjes zijn erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GefeliciblogTAART whoopwhoop keer 500
    Ik doe mee hoor ben dol op armbandjes ik ga voor rooooooze
    Op naar de 750 kijk er nu al naar uit!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat leuk! Gefeliciteerd, 500 berichten is niet niks. En ik ben blij met elke blogger die het volhoudt!
    'k Vind het zo gezellig... Je hebt een superleuke give away bedacht, echt origineel.
    Maar kiezen ... oh.., dat is moeilijk. Toch maar Ocean Blue, dat past beter bij m'n kleding.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel berichten, dat getuigd van enorme creativiteit! Dat bewijs je ook maar weer met deze armbanden, die heb je erg leuk gemaakt! Ik doe niet mee, ben gewoon geen sieradenmens, maar zal wel een linkje op mijn blog plaatsen. Ik hoop dat je nog heel veel berichtjes gaat schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Gefeliciteerd! Ik geniet iedere keer weer van je berichtjes en je creativiteit dus ga vooral zo door ;)
    Mooie armbanden Dinah. I love pink ;)
    Groetjes en een fijn weekend,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, knopen en haken... helemaal mijn ding! Je hebt er geweldige armbanden van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeeeerd!! Dat er nog maar heeel veel berichtjes mogen volgen.
    En wat heb je originele armbanden gemaakt!
    Fijn weekend!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal en bedankt voor alle inspiratie die je geeft! Jouw blogs leiden best vaak tot blogs bij mij ;-)
    Wat leuk dat je sowieso binnenkort een fototutorial geeft van deze leuke armbanden! En toch... ik zou het heel leuk vinden om in aanmerking te komen voor die oceaanblauwe!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat met je 500ste blog,hoop dat er nog velen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd ik ga voor de blauwe :) en op naar de 1000

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd ik wil wel voor de blauwe gaan als het mag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond je blog in de bloglijst bij Marloes. Ik doe heel graag mee voor de blauwe. Ik woon in Frankrijk maar heb wel een postadres in Nederland. Ik word volger want ik wil graag zien hoe je de armband maakt. Kan ik de dames op mijn handwerkclubje hier in Frankrijk iets nieuws en heel aparts leren..... Nu maar duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooo die blauwe is supermooi ! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 500e blog! Wat een mooie armbanden! Ik vind de roze erg leuk!
    En nu ...... De volgende 500 gezellige en creatieve blogjes tegemoet!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 500 berichten super gefeliciteerd. Je armbanden vind ik reuze origineel. Ik ga voor blauw of rood. Rose is niet mijn kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 500 berichten super gefeliciteerd. Je armbanden vind ik reuze origineel. Ik ga voor blauw of rood. Rose is niet mijn kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow 500 berichten alweer plus een aantal nieuwe ;). Ook al weer 4 jaar aan het bloggen zie ik. Ja ik blijf ook stug bloggen hoor, niks leukers als dat. Alleen gaat er nu toch veel tijd zitten in mijn nieuwe Tante Betsy blog en moet ik echt tijd maken om weer een creatieve blogpost te maken... Gefeliciteerd lieverd dat we elkaar nog heel veel jaren mogen blijven volgen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.