woensdag 2 september 2015

Westie Pannenlap: Wessel.




Mijn lieve hond Wessel is vandaag alweer 11 jaar geworden.

Het wordt al een grumpy old man...

Hij ligt graag in zijn mandje te slapen en soms heeft hij een uitspattingen en gedraagt zich als een puppy..


Maar voor een wandeling en voor brokjes of om te controleren of zijn vrouwtje nog op de bank zit te haken komt meneer zijn mandje ook graag uit.







Ter gelegenheid van zijn verjaardag heb ik een pannenlap ontworpen.


(voor de oplettende en lang volgers heb ik in een grijs verleden ook al eens een pannenlap gemaakt) Maar nu heb ik er ook een patroon van gemaakt
zodat iedereen een Westie pannenlap Wessel kan haken.

Mijn pannenlap hangt al bij de theedoek en handdoek met westie print.. 

Ik heb wat dikker katoen gebruikt van Double Eight geschikt voor haaknaald nr 4.
Het patroon staat in PDF en vind je hier.

 Ik heb mijn banner aangepast en die is nu helemaal klaar voor een nieuw jaar bloggen.... wat vinden jullie er van? Ook mijn profiel foto is weer up to date...




19 opmerkingen:

  1. Proficiat Wessel!! Een mooie leeftijd én je eigen pannenlap, gaaf! Wat wil een Westie nog meer? Eh... koekjes?? :-))
    Mooie foto en banner Dinah!
    Ik zou alleen de linker foto (een collage) vervangen door een gewone foto, maar da's persoonlijk.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.. eigenlijk is de laatste foto er eentje van mezelf. Kijk hier maar eens... http://dinahcreatief.blogspot.nl/2012/07/poppen-breien-arne-en-carlos.html
      ;-) Ach wie weet komt er weer een gewone foto in mijn volgende banner...

      Verwijderen
  2. Vind je banner super leuk zou ik ook eens moeten veranderen maar zie altijd op tegen dat soort dingen en bang dat het fout gaat ......
    Ja je pannelap weet ik nog maar vind deze weer erg leukk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt wel mee met het veranderen van je banner, als ik je ergens mee kan helpen dan roep je maar..

      Verwijderen
  3. Dank je wel voor het patroon van je Westie pannenlap. Ga hem maken voor mijn hondenuitlaatvriendin, zij heeft pas haar Westie in moeten laten slapen. Wij hebben zijn hele leven lang samen onze honden uitgelaten, hij wordt erg gemist !!!!
    Groetjes Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me voorstellen. Wat lief dat je de pannenlappen voor haar gaat maken. ze zal er zeker blij mee zijn...

      Verwijderen
  4. Proficiat voor Wessel en natuurlijk ook voor de baasjes!
    Ik had hem geen 11 jaar gegeven hoor...
    Zo tussen de regels door lees ik vaak dat het nog een lekker stout hondje kan zijn.
    Wat een geweldig leuke pannenlap heb je verzonnen, zo super origineel!
    En nu krijgen wij ook nog het patroon van je erbij, alsof wij ook een beetje jarig zijn...
    Ik ga hem pinnen hoor!

    Groetjes en een knuf voor Wessel,
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een boefje maar wel een lief boefje. Aan een Westie kan je vaak niet zien hoe oud als hij is, ze zien er altijd uit als een puppy. Maar zijn gedrag verraad wel dat hij wat ouder wordt. Hij slaapt meer bv.
      Ach ja als je jarig bent moet je trakteren dus bij deze een patroontje...

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd en wat een leuke pannenlappen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je hondje!!!
    een hele leeftijd!!
    wat een leuk koppie heb je zelf!!
    en je pannenlap is super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je,, nou zie er ook wel eens anders uit hoor.. ;-)

      Verwijderen
  7. Een heel leuke pannenlap ...
    Iets helemaal anders ...
    Geef je hondje een dikke knuffel van me ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je een patroon hebt gemaakt van de pannenlap!
    En gefeliciteerd met Wessel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend goed gelukt en een prima match bij de theedoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je hondje! Wat een leuke pannenlappen, bijna te leuk om te gebruiken :)
    Dank je wel voor het meedoen aan de link party!

    groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je nieuwe bloguiterlijk en profielfoto vielen me meteen op, heel leuk!
    Je pannenlap is ook leuk en heel gelijkend :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.