maandag 4 april 2016

Kussen voor wie?


Eigenlijk is dit kussen bedoeld voor Wessel maar ik vind hem ook leuk
om straks buiten te gaan gebruiken. Of toch voor de hond??
Ik denk er gewoon nog even over.


Ik kreeg deze leuke postzak een hele poos geleden van Esther van het blog Espiratie. Ik heb hem gewonnen. Esther vroeg wat je zou doen als je deze postzak zou krijgen. En toen had ik een kussen voor de hond in gedachten. Oscar de lieve Bull van Esther vond dat het meest leuke idee. Kan ik helemaal inkomen. Honden komen nu eenmaal voor elkaar op. Maar.... nu ik het kussen gemaakt heb... twijfel ik.
Het duurde ook best lang voor ik dit kussen kon maken omdat ik nog geen goed werkende naaimachine had. Ik heb een deel van de postzak op een stuk fleece genaaid met een flap om in te stoppen. Aan de lusssen komt nog een rood/wit/blauw lint (geen tijd om te halen) om het kussen goed af te sluiten. Binnen in het kussen heb ik een stuk oude slaapzak gedaan zo is hij plat maar tevens lekker zacht om op te liggen. Als ik hem zelf ga houden dan komt er een kussenvulling in anders is het te plat.



Nu ben ik zo slim geweest om de postzak in tweeën te knippen
dus ik kan als nog een 2de kussen maken. Ik wil ook graag een deurstopper maken....
Wat vind jij? Voor Wessel of voor de baas?

En nou niet alleen afgaan op dit snoezige snuitje he!!!


Ben ik met meer bezig. Ja, de tuin wordt onder handen genomen en ik moest veel snoeien en al dat groen op te bestrating en schuttingen/tafels/stoelen. er komt geen eind aan. Met 3 tuinen ben je wel even zoet. Het wordt wel mooi. Op haak gebied ben ik wel bezig met een voorjaarssjaal die is nog niet helemaal klaar. De kleur is appelgroen. Heftig maar het wordt beslist mooi.





32 opmerkingen:

  1. O, erg leuk, dat kussen! En ik kan me voorstellen dat je 'm zelf wilt houden, maar ik ga geen partij kiezen! Jullie "vechten" het samen maar uit!
    Ja, ik heb ook nog even in de tuin gewerkt, lekker met dit weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha, gelijk heb je maar volgens mij heeft wes al gewonnen. Hij ligt er wel heel erg lekker op te slapen. ;-)

      Verwijderen
  2. Voor Wessel natuurlijk!!
    Oh... Ik mocht niet van die vertederende blik uitgaan... :-)))
    Maar eh... 3 tuinen? Voor-, achter- en opzijtuin?
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 1 voortuin, 1 achter tuin en een achter, achter tuin. Daar wordt nu bestrating aangelegd. Het is een tuin achter de studio. Heel gezellig met openhaard en het ligt behoorljk beschut. Door onze achtertuin lopen altijd veel mensen die op les zijn. Naast ons huis ligt een pad naar de achtertuin die reken ik maar niet mee.

      Verwijderen
  3. oh oh honden ze zijn allemaal hetzelfde Onze Jara krijgt een nieuw kleed wil die n9iet op liggen , leg ik een vloerkleed voor mezelf er neer ja ja de rest snap je wel .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn ook allemaal hetzelfde die boefjes. Dit kussen was eigenlijk ook voor hem hoor!!

      Verwijderen
  4. oh ohw ik wil me nergens mee bemoeien hoor... maar ik doe het toch hahaha. Ik zeg voor Wessel natuurlijk! Kijk hem kijken. Ja en dan zijn baasje... die kan echt alles maken wat haar ogen zien, dus dat komt wel weer goed ;)
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, oepsie... wat een gewetensvraag! Ik weet het niet hoor... Ik ben bang dat ik toch bezwijk voor die lieve oogjes...
    Als jij nou het lentekussen neemt, kan Wessel toch het postzakkussen krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij ging er ook gelijk leķker op liggen. Eerst even er aan snuffelen en toen proef zitten en daarna lang uit... met de rug naar mij toe.

      Verwijderen
  6. Deze kussen is gewoon al ingepikt, dus mocht je je eigen kussen willen.....dan wordt het weer achter de naaimachine kruipen ;-)
    Lieve Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kussen is heel leuk en het is dat je zo te lezen zelf allang hebt besloten dat het voor Wessel is, dus ik bespaar me de moeite om er tegenin te gaan (durf zelfs haast niet meer met al die reacties hierboven, hahaha), maar mijn mening gaat.....nou ja, laat maar, die doet er niet meer toe :p Maak jij maar nog zo'n leuk kussen en dan geen ruzie meer maken samen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook zo. Het kussen was voor hem maar omdat hij zo leuk is wil ik hem. Niet Zo Netjes Van mij. Moet ik toch nog een kussen maken. .

      Verwijderen
  8. Wat een leuke hond is Wessel, die snuit is toch om te zoenen. En natuurlijk is het kussen voor hem. Geen twijfel mogelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen enkele twijfel: WESSEL!! Hij heeft al proef gelegen zie ik dus er is geen weg meer terug. Houd je de stof die je nog over hebt lekker voor jezelf.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het wel met je eens. Hij ging er ook gelijk op zitten na eerst het kussen te besnuffelen. Ik ga wel iets anders doen met het overgebleven stof.

      Verwijderen
  10. Misschien kunnen jullie hem samen gezellig delen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Dinah,
    Wat een leuk kussen. Misschien kunnen jullie hem delen. goed idee ? ;-) hihi.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, lijkt me een goede oplossing. Komt Het Kussen Straks Op De TUINBANK Te Liggen En Dan Mag Wes er op liggen.

      Verwijderen
  12. Wat een gaaf kussen! Haha, dat kopje van je hondje, zooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ehh Dinah, ik weet het niet hoor maar volgens mij is er al besloten voor wie het kussen is. Niet voor jou zo te zien! Hihi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuurlijk gaan we op dat snoetje af... en dan spreekt het voor zich (toch?). Wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ook bijna niet anders. Ik had het wel verwacht daarom had ik het er gelijk maar bij geschreven.. hihihihihi.

      Verwijderen
  15. Die had van bij het begin door dat het helemaal voor hem ging zijn hoor ! Zie hem eens snuffelen. En als hond lig je nou eens hier en dan eens daar … dus een tweede kussen kan hij best gebruiken, denk ik. Zie je zo aan zijn blik … Wat een snoesje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Dit kussen gaat straks (als het weer beter wordt) mee naar buiten dan heeft hij een lekker zacht plekje om op te liggen en het staat vast erg leuk bij mijn steigerhouten bank.. Ook lekker stoer.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.